יום ראשון, 10 באפריל 2011

הפחד של המיניות של אחד

אם יש לך אי פעם מהתעללות מינית או התנכלו סביר להניח שאתה עדיין נושא את צלקות טראומטיות של אירוע כזה. מלבד הסימפטומים הנפוצים של הפרעה פוסט טראומטית שמלווים אירועים מצערים מסוג זה משהו שעלול להיות אפילו יותר משמעותי וגם מתישה יותר מוכרת הראשון. זהו אחד הרגשות הוא עזב עם המיניות שלהם.
רגשות אלה עשויים לקחת על כמה טפסים הבאים: רגשות של בושה על המיניות של אחד או על אחד של העצמי כמו פחד המינית, היותו של מחשבות מיניות של אחד והרגשות, נטייה להמעיט או לחפות על המיניות של אחד (היגיינה עניים השמנת יתר, כלומר, הרגלים אחרים, כי היחסים חבלה) ואחרים.
מפנה נגד המיניות של אחד יש השלכות רוחניות כי אני רוצה לדון כאן, כי זה דומה להשמיד את מה שאני מכנה "Core עצמית רוחנית". עצמית רוחנית Core הוא המהות של מי אחד הוא כמו אנרגיה אנושית ורוחנית. אנרגיה זו היא למעשה מי הוא, כלומר את אנרגיית החיים, כי הוא בגוף הזה שלך ואת האחראית על תפקודה התקין.
זה היה ניסיון שלי, במשך 15 השנים האחרונות לעזור לאנשים עם טראומה להחלים, כי כאשר אדם נמצא בטראומה שדה האנרגיה שלהם הופך להיות מקודד עם אנרגיה שלילית טפילי שעושה כמה דברים.
ראשית, הוא נשאר תקוע בשדה האנרגיה של הפרט ועל ידי כך מכלה אותה אנרגיה. אנרגיה זו היא אנרגיית החיים של הפרט.
שנית, הוא נוטה לשבש סדר מה יש לי כינה את ההולוגרפי האלוהית אנרגיה שדה (ראה מאמר באותו שם), ובכך גורמת תקלה להתרחש בתוך הגוף המנטלי / רגשי פיזי של אדם זה.
שלישית, מפחית את מה שאני מכנה צפיפות האנרגיה של הפרט בתוך הגוף הזה. פירוש הדבר הוא כי אותו גורם האנרגיה, כלומר האנרגיה הרוחנית שלך או "אתם", כדי להימלט מן הגוף, כי זה הופך להיות לא נוח מדי להתגורר שם במשך כל תקופת הזמן. זה מה יש לעתים קרובות מתוארת מחוץ חוויות הגוף כמו דיסוציאציה אצל אנשים שחוו טראומה.
רביעית, אך לא האחרון, על ידי לאלץ את האנרגיה הרוחנית של אחד של הגוף זה בעצם הופך את הגוף, בכל רמה פגיע לטראומה נוספת (כי זה יכולת תפקודית נפגעת כבר) והיא גם עושה את התמוטטות הגוף (כלומר רגישים מחלות, הזדקנות ומוות).
עכשיו חוזרים לדיון של טראומה מינית ברצוני להדגיש אחת תוצאה נוספת לסוג זה של הטראומה.מאז האנרגיה המינית של אחד הוא שווה ערך ל תמצית האנרגיה הרוחנית של האדם, כאשר הבושה צמרמורת בו הופך במקרה של אחד לאחר הפכה נגד אחד של העצמי או המהות של האדם.
זה מוביל לסוג של מוות, כי מעבר למותר רק פיזי אחד. זה הופך בעצם סוג של מוות רוחני, כי אחד הוא מפנה נגד הרוחנית של אחד עצמית וכן.
מה חשוב לציין כאן כי הוא משהו כמו "בושה" או "הפחד של המיניות של אחד" הוא למעשה קל לשחרר משדה האנרגיה של אחד המעסיקים כלי חדש שנקרא Mind תהודה תהליך (TM).
התוצאה הסופית של כך היא חיבור מחודש וחזק ומודעות של האני האמיתי של האדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה